اقدام دولت در جراحی اقتصادی هوشمندانه بود

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 417
|15:17 - 1401/03/14
نسخه چاپی
اقدام دولت در جراحی اقتصادی هوشمندانه بود
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام بسیار هوشمندانه و جراحی بزرگ اقتصادی توسط دولت انجام شد و دشمن گفته اگر این اقدام دولت موفق باشد ما دیگر هرگز موفق نخواهیم شد بلایی سر جمهوری اسلامی ایران بیاوریم.

به گزارش ایلام رصد ، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهر ایلام گفت: از این اهتمام و شور همراه با شعور اخوت، برادری و تعامل مسئولین کنار همدیگر و مردم کنار مسئولین در استان ایلام باید شکرگزار بود؛ بعد از ۳۳ سال از ارتحال امام این یک میراث، معنوی و ارزشمند است.

وی افزود: امام تفاوت‌هایی با دیگر علما داشت هنر امام این بود در این پیک جمعیتی که نیاز به یک خروجی و ورودی داشت یک معبر جدید باز و یک دریچه امید بخش جدید را آغازگر شد و درب‌های بسته را گشود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ولایت در عصر غیبت حضرت حجت روایت ابی خدیجه، مقبوله عمر بن حنظله و این همه اسناد ولایت‌فقیه معطل مانده بود که امام این درب بزرگ را به روی مردم که پشت درب بسته مانده بودند باز کرد.

وی ادامه داد: امام حرکتی را آغاز کرد که بعد از حکومت و امامت ۲۵۵ ساله ائمه معصومین چنین اتفاقی در تاریخ ۱۴۰۰ ساله جهان اسلام تشیع رخ نداده بود و در نوع خودش بی‌نظیر بود حکومت‌های مختلفی در قرن چهارم و پنجم وجود داشت اما اصلا قابل مقایسه با این اقدام امام امت انجام داده، نبود.

سخنران این مراسم اضافه کرد: مردم ایلام که حادثه ۱۵ خرداد سال ۴۲ را در ذهن داشتند تا اینکه در ۱۵ خرداد سال ۶۱ یک بار دیگر با هدیه خون از این مکتب دفاع و این آرمان را امضا و تعهد اخلاقی و شرعی خود را ادا کردند.

وی افزود: با کدام نفت و انرژی، سلاح و ابزار، نیروی نظامی می‌توان یک جبهه مقاومت که ترکیبی از تمام کشورهای اسلامی است را تشکیل داد تا در مقابل خاورمیانه فرضی و باطل شده استکبار و استبداد بایستند، این جریان جبهه مقاومت در حول محور ولایت رخ داد که یک درب روی همه گشود، این از اقدامات امام (ره) بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز اوکراین و روسیه در مقابل همدیگر و برای تعامل اولیه درگیر هستند و خسارت‌هایی برای خود و جهان به وجود آوردند البته استراتژی ایران جنگ نیست و این جنگ در هر کجا باشد منفور است.

وی ادامه داد: چتر ولایت تعامل بین ۱۵ کشور همسایه را به وجود آورد؛ عطر رهبری و ولایت امر بر همه بلاد اسلامی از شرق تا غرب از شمال تا جنوب وجود دارد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: امام ملت عزت و انقلاب را متعلق به مستضعفان دانست و انقلاب نهادهایی را تشکیل تا مستضعفین بیشتر دیده شوند که خیلی از شبکه‌های خبیثانه نفود در انقلاب کارهایی کردند که در شأن انقلاب نبود هنر این است که حرکت نفوذ را به اسم انقلاب نگذاریم.

وی در ادامه گفت: انقلاب باید در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، تنظیم بازار کارهای بزرگ انجام دهد هم مجلس و دولت مسئولند که خیلی کارهای نکرده داریم اما گویی هیچ کاری انجام نشده است جوانان را ناامید نکنید تدلیس نکنید انقلاب، امام و شهدا خیلی اقدامات انجام داده‌اند.

سخنران ویژه این مراسم گفت: اقدام بسیار هوشمندانه و جراحی بزرگ اقتصادی توسط دولت انجام شد که قطعاً در این را مشکلات تبعات و تورم و سختی‌هایی وجود دارد ولی این دولت هنر کرد و مردانه وارد میدان شد و این کار را اجرایی کرد و دشمن گفته اگر این اقدام دولت موفق باشد ما دیگر هرگز موفق نخواهیم شد بلایی سر جمهوری اسلامی ایران بیاوریم و ان‌شاءالله این اقدام دولت موفق خواهد شد.

حجت الاسلام آزادیخواه در پایان گفت: ۴۳ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و به امید خدا این انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت تا ظهور حضرت حجت که علم به دست صاحب اصلیش برسد

انتهای پیام