آبزی داران مواظب سیل احتمالی اشند

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 447
|14:50 - 1401/05/07
نسخه چاپی
آبزی داران مواظب سیل احتمالی اشند
مدیرکل شیلات استان ایلام گفت: در راستای هشدار مدیرکل بحران در خصوص سیل، میطلبد تمهیدات لازم جهت جاری شدن سیل اندیشیده شود.

به گزارش ایلام رصد ، سلیمانی مدیرکل شیلات و آبزیان استان ایلام ظهر امروزگفت: در خصوص بارشها و احتمال وقوع سیل در حوزه شیلات و آبزیان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: حضور مستمر مدیر مزرعه در محل و بازدید از همه قسمتها و شناسایی نقاط آسیب پذیر و برنامه ریزی برای مقابله با بحران احتمالی همچنین کاستن حداکثری از ذخیره پرورشی و قطع غذا دهی انجام شود.

سلیمانی ادامه داد: تامین وسایل اضطراری نظیر پمپ کف کش و کیسه های شن و شناسایی راههای احتمالی ورود سیلاب به مزرعه و ایجاد سیل بند با استفاده از کیسه های شن در آن محلها صورت بگیرد.

مدیرکل شیلات استان تصریح کرد: تمهیدات برق اضطراری و تابلوهای مربوطه و توجه به استانداردهای عایق بندی آنها در مقابل آب و انجام تست عملکرد صحیح و دقیق تجهیزات (هواده- پمپ ها- ماشین آلات- باتری ها و...) و اطمینان از عملکرد مطلوب آنها انجام شود.

سلیمانی اضافه کرد: ثبت اطلاعات و مستند سازی از تمام فعالیتها بویژه خرید و فروش ماهی و خوراک و دارو و ثبت بازدیدهای فنی و بهداشتی و آمارگیری از ذخیره پرورشی جهت استفاده در برآوردهای خسارات احتمالی اقدام گیرد

انتهای پیام