مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

فعالیت تعاونی‌های مرزنشین استان ایلام رونق می گیرد

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 454
|10:54 - 1401/05/25
نسخه چاپی
فعالیت تعاونی‌های مرزنشین استان ایلام رونق می گیرد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان این که ایلام دارای ۸ تعاونی فعال مرزنشین است، گفت: با راه اندازی بازارچه های مرزی در مرز دو کشور ایران و عراق در آینده نزدیک شاهد رونق فعالیت تعاونی های مرزنشین در ایلام خواهیم بود.

به گزارش ایلام رصد ، نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در دیدار با مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مدیریت تعاون این اداره کل گفت: با نگاه و حمایت ویژه دولت سیزدهم به بخش تعاون، امید زیادی در دل تعاونگران کشور ایجاد شده است تا شاهد نقش پر رنگ این حوزه در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال باشیم. 

وی ضمن قدردانی از برنامه های حمایتی وزارت از بخش تعاون اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای بخش تعاون، برداشتن موانع پیشروی تعاونی‌ها و  توانمندسازی آنان منجر رونق فعالیت‌های بخش تعاون در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان این که استان ایلام دارای ۸ تعاونی فعال مرزنشین است، تصریح کرد: با راه اندازی بازارچه های مرزی در مرز دو کشور ایران و عراق در آینده نزدیک شاهد رونق فعالیت تعاونی های مرزنشین در استان ایلام در حوزه مبادلات بازرگانی و اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام