فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

امنیت و سلامت زائران اربعین در اولویت سپاه است

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 462
|21:07 - 1401/06/04
نسخه چاپی
امنیت و سلامت زائران اربعین در اولویت سپاه است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امنیت و سلامت زائران اربعین یک موضوع جدی است که در دستور کار سپاه قرار دارد و باید ظرفیت سازی آن انجام شود.

به گزارش ایلام رصد ، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش تحقق محلات اسلامی که در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد گفت: امروز در آستانهاربعینسرور و سالار شهیدان، همایش و کارگاه کاربردی فرماندهان رده های بسیج، شامل فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت برای آماده سازی همه ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی در حوزه تغذیه، اسکان، بهداشت و درمان در سطح سپاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

وی در این همایش اظهار داشت:  بخش اعظمی از فعالیت اربعین در استان بر عهده سپاه است.

فرمانده سپاه استان اضافه کرد: با توجه به همایش چهار هزار نفری خادمین زائرین امام حسین این دومین جلسه کاربردی است و باید همه توانمندی ها در سطح بخش ها، شهرها، مسیر ها در مهران به کار گرفته شود.

سردار شاکرمی یادآور شد: سپاه امسال در قالب دو قرارگاه، قرارگاه اصلی در مهران و قرارگاه دیگر در عقبه ها مأموریت اربعین را برعهده دارد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت زائران اربعین یک موضوع جدی است که در دستور کار سپاه قرار دارد و باید ظرفیت سازی آن انجام شود.

وی تصریح کرد: امروز در این همایش در رابطه با برنامه های سال و موضوعات مرتبط بابسیجو مربوط به حوزه عمر بخشی ارزش‌های انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام