بیش از 8 هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی در مهران را جابجا می کنند

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 465
|23:13 - 1401/06/10
نسخه چاپی
بیش از 8 هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی در مهران را جابجا می کنند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: امسال برای جا‌به‌جایی زائران اربعین حسینی، 8 هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلام رصد ، سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری استان ایلام با بیان این خبر اظهار داشت: هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار از مرز مهران در نظر گرفته شده است و این تعداد به شکل درخواست است یعنی حضور اتوبوس های مرز بر اساس عرضه و تقاضا است.

وی افزود: از تمام ظرفیت خودروهای سبک به عنوان گشت راهداری نیز استفاده می شود و ۴۰ دستگاه خودروی سبک برای این مهم در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری بیان کرد: شرکت جوان سیر نیز ۸۰۰ دستگاه اتوبوس آماده دارند که در این شرایط خدمات ارائه دهند.

چشمه خاور گفت: با توجه به گرمای هوا راهداری اقداماتی از جمله حدود ۱۰ هزار متر مربع سایبان در دست اقدام دارد که ۵ هزار متر مربع آن به شکل موقت با امکانات مه پاش برای خدمت دهی به زائران ساخته شده است.

وی افزود: ساخت سرویس های بهداشتی در حال حاضر به میزان ۱۰۰ چشمه در حال انجام است، این تعداد به ۷۰۰ چشمه اضافه می شود که در حال حاضر پیمان کار، مشغول کار نهایی آن ها است.

چشمه خاور گفت: ۲ دستگاه آب سرد کن به خود پایانه اضافه شده یعنی مجموع آب سردکن های پایانه از ۱۷ دستگاه به ۱۹ دستگاه ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام