یادداشت:

آیا امسال شاهد انتخاباتی پاک در استان ایلام خواهیم بود؟!

سرویس: اخبار ویژه
کد خبر: 571
|15:28 - 1402/10/24
نسخه چاپی
آیا امسال شاهد انتخاباتی پاک در استان ایلام خواهیم بود؟!
خرید آرا در تمامی مسیرهایی که باید برای تعالی استان طی شود، لطمه خواهد زد، چرا که وقتی کسی برای تصاحب یک جایگاه رای مردم را می‌خرد روزی برای منافع شخصی خود نیز خیانت‌های بزرگ‌تری را هم انجام خواهد داد و اولویت او منافع مردم و استان نخواهد بود.

به گزارش ایلام رصد ، عباس خزلی فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: بیشترین و شاید بهترین تولید محتوایی که این روزها توسط رسانه های متعهد در استان ایلام شده است هشدار به مسئولین برای جلوگیری و احیانا برخورد با خرید و فروش رای در انتخابات پیش روی بوده است. 

دغدغه این رسانه‌ها قابل‌تقدیر و تحسین است که برای سالم برگزارکردن انتخابات تهدیدها و توهین‌ها را به جان می‌خرند تا شاید این پدیده شوم که سال‌هاست مردم با آن روبرو هستند را ریشه‌کن و فضای سالم رقابتی در بین کاندیداها ایجاد شود.

در نمازجمعه این هفته و قبل از ایراد خطبه‌ها مواجه شدم با چند نفر از کاندیداها که طبیعتاً بحث بر روی انتخابات پیشروی به میان آمد و هرکدام جداگانه از میزان توانایی خود و سبد رای که برای خود پیش‌بینی می‌کردند، سخن می‌گفتند.

نکته جالب‌توجه این دوستان موضوع و بحث مشترکی بود و آن هم از پدیده شوم خریدوفروش آرا سخن گفتند و یکی از رقیبان اصلی خود را نه کاندیدهای محترم بلکه آرا خریداری شده می‌دانستند!! 

این پدیده شوم که این‌گونه بر سر این استان سایه افکنده است اکنون برخی از کاندیداها هم از آن هراس داشته و به‌عنوان رقیب اصلی از آن یاد می‌کنند، یک آسیب بزرگ است که قابل کتمان نیست و باید تمامی افراد تأثیرگذار در این عرصه کاری کنند که روزی برسد که حتی یک رای هم در انتخابات استان مورد خریدوفروش قرار نگیرد، این کار هر چند سخت اما شدنی است.

بر اساس شنیده‌ها برخی از لیدرها از هم اکنون فعالیت خود را برای خرید آرا آغاز و قول و قرارهای خود را گذاشته‌اند، دستگاه‌های ذی‌ربط باید هشیاری خود را دوچندان کنند و از رای پاک در این دوره از انتخابات حراست کنند.

خرید آرا در تمامی مسیرهایی که باید برای تعالی استان طی شود، لطمه خواهد زد، چرا که وقتی کسی برای تصاحب یک جایگاه رای مردم را می‌خرد روزی برای منافع شخصی خود نیز خیانت‌های بزرگ‌تری را هم انجام خواهد داد و اولویت او منافع مردم و استان نخواهد بود، چنین کسی هیچ‌وقت نمی‌تواند در قاموس یک نماینده دلسوز قرار بگیرد.

پس باز هم تأکید می‌کنیم که هر کس هر چه در توان دارد ولو برای جلوگيری از خرید یک رای در ایلام تمام تلاش خود را بکار گیرد، چرا که این یک مطالبه عمومی و مهم است و باید در راستای تحقق آن تلاش و کوشش بی‌وقفه شود.

انتهای پیام /ر