رییس اورژانس کشور:

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه می شود

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 68
|20:51 - 1400/09/18
نسخه چاپی
یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه می شود
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در راستای ارائه خدمات به مردم، بزودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ۱۱۵ ایلام اضافه و پایگاه هوایی نیز دوباره فعال می شود.

به گزارش ایلام رصد ،  جعفر میعادفر ظهر پنج شنبه در نشست با روسای اورژانس ۱۱۵ ایلام و دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه منابع انسانی مهم ترین عنصر هر سازمان است، اظهار داشت: در این راستا سازمانی موفق می شود که ضمن دقت در پاسخگویی، وظایف خود به مردم معرفی کند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در ایلام توجه به این استان مرزی و کم برخوردار در اولویت برنامه های اورژانس کشور قرار دارد.

رییس اورژانس کشور در خصوص برنامه ریزی جهت ارتقای زیر ساخت اورژانس ۱۱۵ ایلام گفت: در این راستا سال آینده نرم افزار ماموریت و عملیات های اورژانس در این استان به روز و فعال می شود.

وی تاکید کرد: مطالبات اورژانس باید در راستای تکمیل و تجهیز لجستیک جهت ارتقاء خدمات و ایجاد تعهد به مردم صورت گیرد.

میعادفر ادامه داد:  بزودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه پایگاه هوایی نیز دوباره فعال می شود.

وی عنوان کرد: همچنین جهت تعمیر و نگهداری آمبولانس ها علاوه بر فراگیری و آموزش به تکنسین های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس قرارداد با شرکت های معتبر بسته شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص تامین البسه پرسنل نیز گفت: با توجه به اینکه آراستگی یکی از ویژگی های مهم پرسنل اورژانس ۱۱۵ است این مهم باید مطابق با ضوابط قانون در این استان مد نظر باشد.

رییس دانشگاه علوم پرشکی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ارتقاء زیر ساخت های اربعین در راستای ارائه خدماترسانی به زائرین در این استان مهم و ضروری است.

دکتر محمد کریمیان در پایان از ارائه خدمات پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام به مردم تشکر و قدردانی کرد.

دکتر جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور و هیات همراه صبح امروز پنج شنبه به منظور ارزیابی و برنامه ریزی توسعه اورژانس ۱۱۵ وارد استان ایلام شد.

گفتنی است، ۱۳ پایگاه شهری،۳۰ پایگاه جاده ای و ۳۶۰ نیروی عملیاتی در اورژانس ۱۱۵ ایلام فعال است.